بورس کوین
مرجع خبری، آموزشی و تحلیلی بازار رمزارز
Bitcoin
$68,084.04
+785.42
Ethereum
$3,273.14
+22.01
Litecoin
$71.55
+0.29
DigitalCash
$26.78
+0.51
Monero
$162.69
-1.16
Nxt
$0.00
0
Ethereum Classic
$22.87
+0.28
Dogecoin
$0.14
+0.01

در باره بورس کوین

در باره بورس کوین

صنعت نوپای بلاک چین و بازار رمزارز، بازاری کاملا تخصصی و حرفه در عرصه بین المللی است که به مدد تکنولوژیک آی تی ( IT ) و بر پایه قوانین اقتصادی و مالی، مبتنی بر بازار آزاد و بر اساس عرضه و تقاضا در فضای مجازی بین المللی و در بازاری 24 ساعته فعالیت می نماید. اطلاعات، قئرت پردازش و تحلیل و پیش بینی های مبتنی بر دانش، تجربه و مهارتهای فنی ( بعد از سرمایه )، شرط اول و آخر موفقیت در این بازار بسیار جذاب و سود آور اما پرریسک می باشد.

 وب سایت بورس کوین با موضوع فعالیت بازار رمزارز، Cryptocurrency و با هدف تامین کلیه نیازهای اطلاعاتی، آموزشی، تحلیلی و سیگنالهای معاملاتی در حد بضاحت خود طراحی و فعالیت می نماید.

بورس کوین توسط گروهی کارشناس فعال بازار سرمایه و رمزارز و به صاحب امتیازی و مدیریت اینجانب، محمود شکرانه، دانش آموز و شاگرد همیشگی بازار، با رعایت موازین قانونی، حرفه ای و اخلاقی در حد بضاعت خود مبادرت به ارائه خدمات غیر تعهدآور می نماید.

وبسایت بورس کوین، متعلق به بخش خصوصی است و هیچگونه وابستگی و یا تعلق سازمانی به هیج یک از سازمانها، ارگانها و یا نهادهای حاکمیتی و حکومتی  داخلی و خارجی و همچنین نهادها، موسسات مالی و شرکتهای داخلی و خارجی بخش خصوصی ندارد.

بورس کوین تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین هیچگونه فعالیت در معاملات، تبدیل و انتقال ارز ، رمزارز و یا وجه رایج ندارد. محتوای خدمات سایت بورس کوین جنبه آموزشی، تحلیلی و مشاوره در محدوده برداشت، نظر و تحلیل شخصی و برای علاقمندان در خارج از کشور دارد.

سلب مسئولیت 

کلیه محتوا و مطالب بورس کوین و رسانه های مرتبط در شبکه اجتماعی ( سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام )، برداشت، نظر و تحلیل شخصی است و به هیچ وجه توصیه به خرید، فروش، ورود، خروج، نگهداری، تعویض، جابجایی و انتقال و … در بازار رمزارز نمی باشد. بدینوسیله ضمن سلب مسئولیت از عواقب هر گونه بهره برداری از محتوای بورس کوین، اعلام می گردد ، مسئولیت نهایی هرنوع تصمیم گیری و اقدام در بازار رمزارز با شخص معامله گر می باشد.

صاحب امتیاز و مدیریت بورسیران         محمود شکرانه 

خدمات بورس کوین