بورس کوین
مرجع خبری، آموزشی و تحلیلی بازار رمزارز
Bitcoin
$68,206.46
+1299.2
Ethereum
$3,271.55
+20.85
Litecoin
$71.44
+0.37
DigitalCash
$26.85
+0.57
Monero
$162.75
-4.07
Nxt
$0.00
0
Ethereum Classic
$22.94
+0.34
Dogecoin
$0.13
+0.01

قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت بورس کوین

استفاده از هر یک از خدمات سایت بورس کوین مستلزم پذیرش قوانین و مقررات سایت توسط کاربران می باشد.

 وب سایت بورس کوین با موضوع فعالیت بازار ار دیجیتال یا بازار رمز ارز Cryptocurrency و با هدف آگاهی بخشی، آموزش، تحلیل اقتصادی و بنیادی و فنی بازار رمز ارز فعالیت می نماید. ( در باره بورس کوین ) به عنوان در فعالیتهای بازارارز دیجیتال کمک به تصمیم گیری فعالان بازار سرمایه،  کلیه محتوا و مسالب و خدمات ارائه شده  بر اساس دیدگاه، نظر و برداشت کاملا شخصی و غیر تعهدآور و مبتنی بر اصول علمی، دانش روز و تجارب شخصی و با استفاده از داده های اقتصادی، مالی، معاملاتی، اخبار و اطلاعات اقتصادی و سیاسی …  از مجاری رسمی و معتبر جهانی و موسسات و نهادهای مالی بین المللی فعالیت می نماید.

با توجه به توضیحات فوق، بورس کوین مطابق مقررات و قوانین جمهوری اسلامی ایران، هیچگونه فعالیت معاملاتی، خرید و فروش ، تبدیل، نقل انتقال ارز، رمز ارز و یا وجه رایج در داخل و یا خارج  ندارد.

عدم قطعیت، قطعی ترین قانون بازار

در بازار ارز دیجیتال بویژه بازار رمز ارز Cryptocurrency ، هیچ قطعیتی وجود ندارد ! در بازار ارز دیجیتال پارامترهای بسیار متنوع، پیچیده و پویا ( اقتصادی، سیاسی، جامعه شناسی، تکنولوژیک، مالی، معاملات،روانشناختی . . . ) دائما در حال تغییر بوده و ما فقط نتایج آنرا تحت عنوان ” قیمت ” مشاهده  می کنیم. حال آنکه به تعداد چهره ها میتوان برای آن تحلیل و تفسیر ارائه نمود، بنابراین فهم و درک و پدیرش عذم قطعیت و فضای پرریسک در بازار رمز ارز مهمترین و اولین قانون جهت فعالیت در این حوزه می باشد.

سلب مسئولیت

بر اساس اصل عدم قطعیت و فضای پر ریسک در بازار ارز دیجیتال بویژه بازار رمز ارز Cryptocurrency ، هرگونه دیدگاه، نظر، تحلیل و پیش بینی توصیه و پیشنهاد صرفا نظر و تحلیل شخصی بوده که تنها با توجه و اتکا، به بخشی از واقعیتهای بازار، که در محدوده اختیار، فهم و درک ماست و صرفا به عنوان مشورت و همفکری غیر تعهد آور ارائه می گردد.

بورس کوین  به کلیه علاقمندان و فعالان بازاردر بازار ارز دیجیتال بویژه بازار رمز ارز Cryptocurrency توصیه اکید دارد، قبل از هرگونه اقدام در بازارفوق، شرایط کلی بازار را برسی و با مسئولیت شخصی تصمیم گیری و اقدام نمایند.

از اینرو رسما اعلام می گردد،بورس کوین ضمن سلب مسئولیت، اعلام میدارد هیچگونه مسئولیتی در قبال تصمیم گیری، اقدام و نهایتا سود و زیان  شما در سرمایه گذاری و یا معاملات بازار رمز ارز ندارد. و توصیه اکید، اخلاقی و خیر خواهانه می نماید که “ هرگز بر اساس توصیه یک فرد و یا یک سایت در بازار  بازار رمز ارز مبادرت به معامله ننمائید “.

شرایط و مقررات ثبت نام

  •  
  • وبسایت بورس کوین www.burscoin.com در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین و مقررات موضوعه  فعالیت می نماید. بدیهی است رعایت کلیه قوانین  و مقررات مذکور برای کلیه همکاران و کاربران سایت الزامی است. این قوانین دربرگیرنده فهرست مصادیق محتوای مجرمانه مندرج در سایت www.internet.ir  میباشد.
  • محتوا و خدمات سایت بورس کوین جنبه آموزشی، تحلیلی و مشاوره در محدوده بضاعت فردی خود ( اطلاعات، علمی، فنی و … ) برای علاقمندان در خارج از کشور دارد.
  • وبسایت بورس کوین خصوصی و هیچگونه وابستگی سیستماتیک به هیچ یک از سازمانها،ارگانها و یا نهادهای حاکمیتی و یا دولتی ندارد. همچنین هیچ نماینده و یا شعب در داخل و یا خارج ندارد.
  • ثبت نام، ورود کاربران، خرید و یا استفاده از خدمات و محتوای سایت ارائه شده به معنی مطلع و پذیرش و رعایت کلیه قوانین و مقررات سایت  بورس کوین از سوی کاربر می باشد.
  • بورس کوین هیچگونه فعالیت و دخالتی در معاملات مشتریان، خرید، تبدیل و انتقال ارز و رمزارز و یا وجه رایج ندارد.
  • وبسایت بورس کوین با اذعات و پذیرش محدودیت و بضاعت فردی خود ( اطلاعات، علمی، فنی و … ) در ارائه محتوا و خدمات اعلام می دارد، مصون از خطای انسانی، جامعیت و قطعیت در تحلیلها و پیش بینیی ها سایت نمی باشد. از این رو کلیه محتوای سایت و زیر مجموعه ( تحلیلها، پیش بینی ها، توصیه ها و پیشنهاد ها ) صرفا اظهار نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهد آور است. بورس کوین ضمن هشدار و سلب مسئولیت اعلام می دارد مسئولیت و عواقب استفاده از محتوای سایت، سنجش و ارزیابی درستی محتوا، هرگونه تصمیم گیری و اقدام با شخص استفاده کننده می باشد.
  • عدم رعایت هر یک از قوانین، شرایط و ضوابط مرتبط قانونی وبسایت بورس کوین و یا تحلف از مقررات، با توجه به نوع مورد آن ،بترتیب  سبب ، تذکر کتبی ( ایمیل و پیامک )، یک هفته تعلیق و در نهایت ابطال عضویت می گردد. معیار و نوع برخورد با تخلف موردی و با تشخیص مدیریت بورس کوین می باشد و کاربر حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نماید .در صورت تخلف منتهی به تعلیق و یا ابطال عضویت، تحت هیچ شرایط باقی حق عضویت و هزینه پرداختی خدمات خریداری شده مستردد نخواهد شد.
  • اطلاعات کاربری ( شماره موبایل، ایمیل ،نام کاربری و . . . ) برای نمایش در سایت است، لطفا از بکارگیری کلمات و یا عبارات نامتعارف و فاقد معانی و یا زشت که به دور از ادب و معیارهای فرهنگی، ملی و دینی است ، جدا خوداری نمائید. همچنین از ارائه هر گونه اطلاعات خصوصی، محرمانه و یا اطلاعاتی که به هر نحوی مایل به انتشار آنها در سایت نمی باشید ، جداً خودداری نمایید
  • امکان ثبت نام با مشخصات یکسان (نام کاربری، شماره موبایل، آدرس ایمیل . . . ) برای هر کاربر، فقط برای یکبار وجود دارد. استفاده از چند نام کاربری برای یک فرد، استفاده از نام و عکس کاربران دیگر و همچنین اشخاص دیگر مجاز نمی باشد. در صورت تحلف و یا غیرفعال شدن حساب کاربری (به دلائل تخطی از مقررات سایت ) و یا  اخراج کاربر حتی به درخواست خود کاربر، امکان ثبت نام جدید با همان اطلاعات وجود ندارد.
  • وبسایت بورس کوین هیچگونه فیلترینگی بر روی پست ها انجام نمی دهد ( اگر چه قانونا و پیوسته حق آن را برای خود محفوظ می دارد ). تمامی پست های کاربران به صورت عمومی در سایت با مسئولیت شخص نویسنده، بصورت پیش فرض نمایش داده می شود. با این وجود به کاربران عزیز اکیدا هشدار و توصیه می کنیم از درج موارد خلاف موازین و قوانین و فرهنگ و عرف جمهوری اسلامی ایران، افترا، توهین، تهمت، بحث های سیاسی و جناحی،  جهت دهی و یا جو سازی، بکارگیری عبارات و کلمات زشت و مغایر با عفت عمومی و اجتماعی و خارج از شان و عرف و موضوعات و مباحثی خارج از موضوع فعالیت سایت،جدا خود داری فرمایند، در صورت مشاهده بفوریت و بدون مماشات حساب کاربری حذف خواهد شد، از سایر کاربران نیز خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق ارسال ایمیل سایت info@burscoin.com  و یا تماس با شماره  3940 – 357 – 0912 مدیریت سایت را مطلع فرمایند.
  • در هر زمان و در هر مرحله ،درصورت انصراف کاربر، اخراج و یا تعلیق از عضویت کاربر ( به دلیل تخلف و یا عدول از مقررات هر یک از مواد مصرح و یا استنباطی این توافق نامه و یا دستور کتبی مقامات قضایی ذیربط )، تحت هیچ شرایط وجه عضویت و یا هزینه خدمات خریداری شده  مستردد نخواهد شد.
  • کلیه محتوای سایت بورس کوین دیدگاه، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهد آور است. تحلیلها و سیگنالها، صرفا پیشنهاد درمحدوده اطلاعات بازار، دانش تحلیل تکنیکال، دانش احتمالات و در حوزه ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) و برای افراد خارج از کشور ارائه می شود.
  • . بورس کوین هیچ گونه نقش و مسئولیت و توصیه ایی در نقل و انتقال وجه رایج، ارز، رمزارز، دخالت در معاملات افراد، اطمینان از روند بازار، سود یا زیان احتمالی و یا میزان سرمایه شما ندارد.
  •  با توجه به ساختار بلاک چین، کیف پول و شبکه انتقال، مسئولیت ارسال درست و کامل هزینه خدمات به آدرس کیف پول بورس کوین در شبکه انتقال ( TeTher -TRC20 ) با خریدار می باشد.
  •  با توجه به ساختار بلاکچین و کیف پول، نوع بازار جهانی رمزارز و خدمات ارائه شده، پس از خرید، عودت مبلغ خرید تحت هیچ شرایط امکان پذیر نخواهد بود، حتی اگر از تحلیلها و سیگنالهای ارائه شده استفاده ننمائید.
  • دسترسی به صفحه خدمات خریداری شده پس از دریافت کامل هزینه خدمات ( نمایش در کیف پول بورس کوین ) و دریافت اطلاعات واریزی و راستی آزمایی با مشخصات ذکر شده، امکان پذیر می باشد. لطفا هر گونه اشکال احتمالی و یا ابهام در واریز را با شماره مدیریت 09123573940 در طول هفته از ساعت  8 صبح الی 24 مطرح نمائید. ابتدا و یا بلافاصله پس از واریزی در سایت ثبت نام ( اینجا ) نمائید تا امکان ارائه دسترسی فراهم آید.
  • جهت رضایت و همراهی با مشتریان گرامی در طول مدت اعتبار اشتراک خریداری شده برای یکبار درخواست توقف موقت خدمات و موکول روزهای مانده، به آینده ( تا پایان سال جاری شمسی ) پذیرفته می شود ( اطلاع رسانی فقط از طریق ارسال پیام در واتس آپ تا قبل از ساعت 17 به وقت تهران -درخواست های بعد از ساعت 17 به روز بعد موکول می شود.)
  • بازار رمزارز بازار پرریسک و تخصصی است. برای ورود و برخوداری از این بازار، ضروریست سرمایه گذار واجد پیش زمینه و حداقل اطلاعات مکفی در حوزه  و صنعت بلاکچین، ارزهای دیجیتال، شبکه انتقال، صرافی های آنلاین، انتخاب و تهیه و کار با کیف پول، رمز و بازایابی رمز دارایی و نکات فنی و امنیتی کلیه موارد مذکور، معاملات و پلتفرم معاملاتی صرافی مورد نظر، شناخت بازاهای اسپات و فیوچر،مفاهیم حد ضرر و سود …  باشد. توصیه اکید داریم قبل از ورود به سرمایه گذاری و معاملات بازار رمزارز به هر نحو ممکن اطلاعات و آموزشهای لازم و مکفی را دریافت دارید، شما پیش از خرید اشتراک و واریز هزینه خدمات، به طور کامل می پذیرید که ” با بازار رمز ارز، ریسک های مرتبط و معاملات و مفاهیم آن آشنایی مکفی دارید و نسبت به ریسک ها، خطاها و نوسانات این بازار آگاهی لازم را دارید “ بورس کوین هیچگونه مسئولیتی در قبال موارد ذکر شده و مرتبط نخواهد داشت.
  • در بازارهای مالی، بویژه بازار رمزارز عدم قطعیت یک اصل قطعی است. بازار رمزارز غیر قابل پیش بینی و بازاری پر ریسک است و موفقیت در آن به عوامل زیادی بستگی دارد. با وجودیکه محتوای تحلیلها و توصیه ها ( با لحاظ احتمال خطای انسانی و محدودیت در بظاعت فردی ) با دقت زیادی تهیه می شود، اما جنبه غیر قابل پیشبنی بودن بازار و تعدد و تنوع عوامل رشد و یا ریزش آن هر گونه پیش بینی دقیق و اطمینان و قطعیت را غیر ممکن می نماید. بنابراین بورسیران هیچگونه ادعای قطعی، مسئولیت و تعهدی برای روند بازار، سوددهی و یا به تارگت رسیدن پیشنهادات و توصیه های ارائه شده ندارد. در بازار سرمایه، بویژه رمزارز شما مسئول هر گونه اقدامات خود می باشید.
  • رعایت و حقوق قانونی، مدنی و حرفه ای ( مادی-معنوی ) مجموعه وبسایت بورس کوین از سوی کلیه کاربران محترم الزامی است هر گونه اعمال مجرمانه در هر زمان و به هر شکل و به هر نحو عامدا و یا سهوا که سبب ضرر و زیان مادی و معنوی به مجموعه بورس کوین گردد، عامل و یا عوامل مسئول و متعهد به جبران فوری و کامل خسارات احتمالی وارده می باشند. درچنین شرایطی حق پیگیری قانونی برای بورس کوین محفوظ خواهد بود.
  • این توافقنامه دربرگیرنده تمامی مقررات میان کاربران و وبسایت بورس کوین می باشد. ثبت نام شما در سایت “بورس کوین” به منزله مطالعه کامل و قبول کلیه مواد، مقررات، شرایط و ضوابط در این توافقنامه وسایت می‌باشد.
  • وبسایت بورس کوین حسب تغییرات احتمالی مقررات قانونی  شرایط موضوع فعالیت و صنعت و بازار ارز دیجیتال، حق تغییر و بروزرسانی بندها را برای خود محفوظ می‌دارد. کاربر مسئول و متعهد به مرور و اطلاع مستمر و رعایت کامل آن می باشد.

اینجانب ضمن مطالعه کامل این توافق نامه و مقررات آن، کلیه موارد فوق را می پذیرم و ضمن پذیرش مسئولیت خود درخواست ثبت نام و خرید خدمات از سایت بورس کوین را دارم.

Terms of Services