بورس کوین
مرجع خبری، آموزشی و تحلیلی بازار رمزارز
Bitcoin
$68,084.04
+785.42
Ethereum
$3,273.14
+22.01
Litecoin
$71.55
+0.29
DigitalCash
$26.78
+0.51
Monero
$162.69
-1.16
Nxt
$0.00
0
Ethereum Classic
$22.87
+0.28
Dogecoin
$0.14
+0.01

خرید اشتراک طلایی

محتوای اشتراک طلایی


محتوای اشتراک طلایی برای معامله گران و نوسان گیران روزانه ( ساعتی تا یک روزه ) معاملات فیوچرز ( با اهرم معاملاتی ) طراحی و ارائه می شود.

موضوعات محتوای اشتراک طلایی عبارتست از  :

  • اخبار و اطلاعات صنعت بلاکچین، ارز دیجیتال و بازار رمزارز، قوانین و مقررات نهاد های مالی، صرافی های بین المللی، بازار معاملات، تقویم اقتصادی بین المللی مرتبط 
  • آموزشهای کاربردی تکنولوژی و صنعت بلاکچین، کیف پول و نقل و انتقالات رمزارز، معامله گری، سیستم معاملاتی، تکنیکهای معامله گری و نوسانگیری، روانشناسی بازار و معاملات، مدیریت سرمایه، معرفی کامل رمزارزها، مسائل و نکات امنیتی… ( در 3 سطح مبانی-پیشرفته-حرفه ایی)، معرفی نهادها و سایتهای تحلیلی بین المللی بازار رمزارز و …
  • تحلیل مستمر صنعت، بازار، معاملات و رمزارها (شاخصهای مهم بازار، تحلیل بازار کریپتو کارنسی، تحلیل معاملات روزانه، روانشناسی بازار…)،
  • سیگنالهای نوسانگیری روزانه در دو موقعیت لانگ ( خرید ) و شورت ( فروش ) با تحلیل جامع، اطلاعات ضروری معاملاتی ( تعیین اهداف، تعیین محدوده های حمایت و مقاومت، زمان و محدوده ورود و خروج، حدضرر، میزان ریسک و ریوارد و تکنیکهای خرید و … ) و بروزرسانی روزانه در طول دوره، نکات مهم و توضیحات و راهنماییهای لازم،

توضیح بسیار مهم 1

 محتوا و سیگنالهای اشتراک طلایی برای بازار فیوچرز ( با اهرم معاملاتی ) و محتوا و سیگنالهای اشتراک ویژه برای بازار اسپات است و این مهمترین تفاوت این دو نوع اشتراک می باشد.

 معاملات فیوچرز، معاملات پرریسک بوده و علاقمندان به این نوع معاملات علاوه بر داشتن تجربه و مهارت در معامله گری، لازم است واجد حداقل اطلاعات و مهارتهایی در مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار  باشند.

محتوای اشتراک طلایی  :

  1. محتوای عمومی سایت
  2. آموزشهای کاربردی ( سطح مبانی-پیشرفته-حرفه ای )
  3. هر ماه یک تحلیل بنیادی از بیت کوین ( سی ام هرماه میلادی )
  4. هر ماه یک تحلیل بنیادی از اتریوم ( سی ام هرماه میلادی )
  5. هر ماه یک تحلیل بنیادی از بازار کرپتوکارنسی (سی ام هرماه میلادی )
  6. هر روز یک خلاصه تحلیل و سیگنال روزانه لانگ و شورت  از رمزر خریداری شده ( 30 بروزرسانی به تعداد سیگنالهای خریداری شده در ماه )
  7. هر هفته یک تحلیل جامع و سیگنال لانگ و شورت از الت کوین پرریسک ( سیگنال پروژه ای با یک بروزرسانی در هر هفته )
  8. پشتیبانی آنلاین ( 10 صبح الی 24 ) در طول دوره

سیگنالهای اشتراک طلایی

سیگنالهای اشتراک طلایی، شامل حداکثر 5 رمزارز به انتخاب خریدار از 50 رمزارز برتر لیست شده در سایت کوئین مارکت کپ می باشد. خریدار مختار است هر تعداد ( حداکثر تا 5 رمزارز برای معاملات فیوچر ) رمزارز را که تمایل دارد خریداری نماید. 

سیگنالهای اشتراک طلایی هر روز ساعت 20 الی 22 ( بوقت تهران ) برای روز بعد بروزرسانی می گردد. جزییات هر سیگنال و بروزرسانی های آن برای هر یک از معاملات لانگ Long و شورت Short عبارتست از :

  1. یک نمودار تکنیکال ساده و گویا با توضیحات کوتاه از وضعیت و معاملات رمزارز در 24 ساعت گذشته،
  2. تعیین اهداف حمایتی و مقاومتی روزانه قیمت ( برای معاملات لانگ و شورت )
  3. تعیین میزان اهرم معاملاتی ( برای معاملات لانگ و شورت )
  4. تعیین قیمت ورود و تکنیک خرید و حد ضرر ( برای معاملات لانگ و شورت )
  5. تعیین نسبت ریسک به سود ( برای معاملات لانگ و شورت )
  6. تعیین حد سود ( برای معاملات لانگ و شورت )
  7. تعیین محدوده های خروج در هنگام رسیدن به محدوده اهداف ذکر شده ( برای معاملات لانگ و شورت )
  8. سایر نکات و راهنمایی های لازم ( برای معاملات لانگ و شورت )

توضیح بسیار مهم 2

اگر چه معامله گران در انتخاب میزان اهرم معاملاتی در بازار فیوچر مختارند، اما با توجه به ویژگی و ریسک بالای معاملات فیوچر، در سیگنالهای ارائه شده در اشتراک طلایی پیشنهاد و توصیه های بسیار مهمی برای انتخاب میزان اهرم معاملاتی ارائه می شود که قویا تاکید می شود که به این توصیه ها توجه لازم را مبذول فرمائید. مهمترین شرط برای سود در بازار رمزارز، داشتن سرمایه حداقلی و مدیریت سرمایه می باشد، بنابراین لطفا حرص و طمع خود را مدیریت نمائید.

تعرفه خدمات اشتراک طلایی

هزینه کلیه خدمات بورس کوین فقط با رمزارز تتر ( TeTher ) قابل پرداخت می باشد. جهت تعیین هزینه خدمات درخواستی، ابتدا نوع اشتراک زمانی ( هفتگی، ماهانه، 3 ماهه ) را انتخاب، سپس تعداد رمزارزهای مورد نظر خود را انتخاب نموده ( حداکثر 5 رمزارز ) و هزینه آنرا مطابق جدول زیر به رمزارز تتر ( TeTher -TRC20 )، از طریق آدرس کیف پول درج شده در زیر واریز نمائید.

تعرفه اشتراک طلایی-بورس کوین
تعرفه اشتراک طلایی-بورس کوین                        * قیمت به USDT می باشد.

به عنوان مثال :

هزینه خرید سیگنال 3 رمزارز برای اشتراک طلایی  هفتگی 90 تتر ( TeTher ) ، ماهانه  260 تتر ( TeTher ) و 3 ماهه 210 تتر ( TeTher ) می باشد

لازم به توضیح است کارمزد ارسال هزینه خدمات در شبکه با خریدار است، لطفا هنگام واریز هزینه خدمات، کارمزد شبکه ( TeTher -TRC20 )  را بطور جداگانه لحاظ نمائید بنحوی که مبلغ هزینه خدمات ( طبق تعرفه بالا ) در کیف پول بورسیران واریز گردد.

خرید اشتراک و نحوه پرداخت

هزینه خدمات انتخابی ( مطابق جدول بالا ) را به رمزارز تتر ( TeTher -TRC20 )، از طریق آدرس کیف پول زیر ( رمز و کد QR کیف پول بورس کوین ) واریز نمائید.

Use this QR code or address below

آدرس کیف پول بورسکوین-تتر
آدرس کیف پول بورسکوین-تتر

TMtNzjVxGmyM4PL8t6fBA1ocfMGc1fPPvR

جهت سهولت پرداخت پس از نصب و ساخت یک کیف پول ( داخلی و یا بین المللی ) روی گوشی هوشمند خود ( حتما از گوگل پلی دانلود کنید )، ابتدا کیف پول خود را باز نموده و رمزارز تتر را انتخاب نموده، گزینه ارسال را انتخاب نمایید، پس از ورود به صفحه ارسال، ابتدا مقدار تتر ارسالی با در نظر داشتن هزینه کارمزد ( هزینه کارمزد با خریدار است ) را تعیین نموده، سپس روی علامت  [  ]  کلیک نمائید و دوربین گوشی را روی تصویر QR code بالا قرار دهید ( تصویر بالا- ویا می توانید دستی آدرس کیف پول را در همانجا درج نمائید )، بدینوسیله آدرس کیف پول بورس کوین را روی گوشی خود دریافت و با زدن روی عبارت CONTINUE فرآیند ارسال آغاز می گردد.

پس از واریز ضروریست اطلاعات واریزی خود را به واتس آپ 09123573940 ( مدیریت بورس کوین ) و یا پشتیبانی تلگرام بورس کوین ( @burscoin_admin ) ارسال فرمائید. پس از دریافت هزینه خدمات و اطلاعات واریزی ( ضروری )، اطلاعات دسترسی به صفحه محتوای اشتراک ویژه، از همان طریق ارائه می گردد. ( معمولا و در شرایط ترافیک عادی شبکه، پروسه خرید و ارسال و دسترسی به خدمات حدود نیم ساعت طول می کشد. )

اطلاعات واریزی

  1. نام و نام خانوادگی
  2. نام کاربری ثبت نام در سایت بورس کوین ( اینجا )
  3. تصویر هش تراکنش ( TxID )-سند واریزی و شناسایی خریدار
  4. مبلغ واریزی به تتر ( TeTher )
  5. نام بسته درخواستی ( هفتگی ، ماهانه ، 3 ماهه )
  6. نام رمزارز خریداری شده به فارسی و به اختصار لاتین مثال: بیت کوین BTC، اتریوم ETH، کاردانو ADA و … ( ملاک رمزارز درخواستی، نام اختصاری آن که در سایت کوئین مارکت کپ و در جلوی نام هر رمزارز درج شده است، خواهد بود )

 هش تراکنش یا TXID چیست؟

هش تراکنش یا TXID ( آیدی یا شناسه تراکنش یا Transaction ID)، در واقع همان کد رهگیری است که برای تراکنش‌هایی که بر بستر بلاک‌چین انجام می‌گیرد، صادر می‌شود. هش تراکنش یک عبارت متشکل از رشته‌ای از اعداد و حروف انگلیسی است ( نمونه : a10d5fbf5d48d75d0e9b55d416d02fc83cf3 ) و هر تراکنش در بلاک چین را از دیگری متمایز می‌سازد. هش تراکنش به زبان ساده همان رسید و شماره پیگیری است که بانک بعد از کارت به کارت کردن پول برای دیگران، به واریز کننده ارائه می‌کند و سند واریزی می باشد.

شروط خرید ، توافقات و سلب مسئولیت

  1. کلیه محتوای سایت بورس کوین دیدگاه، نظر و تحلیل شخصی و غیر تعهد آور است. تحلیلها و سیگنالها، صرفا پیشنهاد درمحدوده اطلاعات بازار، دانش تحلیل تکنیکال، دانش احتمالات و در حوزه ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) و برای افراد خارج از کشور ارائه می شود.
  2. . بورس کوین هیچ گونه نقش و مسئولیت و توصیه ایی در نقل و انتقال وجه رایج، ارز، رمزارز، دخالت در معاملات افراد، اطمینان از روند بازار، سود یا زیان احتمالی و یا میزان سرمایه شما ندارد.
  3.  با توجه به ساختار بلاک چین، کیف پول و شبکه انتقال، مسئولیت ارسال درست و کامل هزینه خدمات به آدرس کیف پول بورس کوین در شبکه انتقال ( TeTher -TRC20 ) با خریدار می باشد.
  4.  با توجه به ساختار بلاکچین و کیف پول، نوع بازار جهانی رمزارز و خدمات ارائه شده، پس از خرید، عودت مبلغ خرید تحت هیچ شرایط امکان پذیر نخواهد بود، حتی اگر از تحلیلها و سیگنالهای ارائه شده استفاده ننمائید.
  5. دسترسی به صفحه خدمات خریداری شده پس از دریافت کامل هزینه خدمات ( نمایش در کیف پول بورس کوین ) و دریافت اطلاعات واریزی و راستی آزمایی با مشخصات ذکر شده، امکان پذیر می باشد. لطفا هر گونه اشکال احتمالی و یا ابهام در واریز را با شماره مدیریت 09123573940 در طول هفته از ساعت  8 صبح الی 24 مطرح نمائید. ابتدا و یا بلافاصله پس از واریزی در سایت ثبت نام ( اینجا ) نمائید تا امکان ارائه دسترسی فراهم آید.
  6. جهت رضایت و همراهی با مشتریان گرامی در طول مدت اعتبار اشتراک خریداری شده برای یکبار درخواست توقف موقت خدمات و موکول روزهای مانده، به آینده ( تا پایان سال جاری شمسی ) پذیرفته می شود ( اطلاع رسانی فقط از طریق ارسال پیام در واتس آپ تا قبل از ساعت 17 به وقت تهران -درخواست های بعد از ساعت 17 به روز بعد موکول می شود.)
  7. بازار رمزارز بازار پرریسک و تخصصی است. برای ورود و برخوداری از این بازار، ضروریست سرمایه گذار واجد پیش زمینه و حداقل اطلاعات مکفی در حوزه و صنعت بلاکچین، ارزهای دیجیتال، شبکه انتقال، صرافی های آنلاین، انتخاب و تهیه و کار با کیف پول، رمز و بازایابی رمز داراییها و نکات فنی و امنیتی کلیه موارد مذکور، معاملات و پلتفرم معاملاتی صرافی مورد نظر، شناخت بازاهای اسپات و فیوچر،مفاهیم حد ضرر و سود …  باشد. توصیه اکید داریم قبل از ورود به سرمایه گذاری و معاملات در بازار رمزارز به هر نحو ممکن اطلاعات و آموزشهای لازم و مکفی را دریافت دارید، شما پیش از خرید اشتراک و واریز هزینه خدمات، به طور کامل می پذیرید که ” با بازار رمز ارز، ریسک های مرتبط و مفاهیم آن، و نحوه معاملات آشنایی مکفی دارید و نسبت به ریسک ها، خطاها و نوسانات این بازار آگاهی لازم را دارید “ بورس کوین هیچگونه مسئولیتی در قبال موارد ذکر شده و مرتبط نخواهد داشت.
  8. در بازارهای مالی، بویژه بازار رمزارز عدم قطعیت یک اصل قطعی است. بازار رمزارز به دلایل ویژگیها صنعت و و عوامل و تاثیرات بین المللی غیر قابل پیش بینی و بازاری پر ریسک است و موفقیت در آن به عوامل زیادی بستگی دارد. با وجودیکه محتوای تحلیلها و توصیه ها ( با لحاظ احتمال خطای انسانی و محدودیت در بظاعت فردی ) با دقت زیادی تهیه می شود، اما جنبه غیر قابل پیشبنی بودن بازار و تعدد و تنوع عوامل رشد و یا ریزش آن هر گونه پیش بینی دقیق و اطمینان و قطعیت را غیر ممکن می نماید. بنابراین بورسیران هیچگونه ادعای قطعی، مسئولیت و تعهدی برای روند بازار، سوددهی و یا به تارگت رسیدن پیشنهادات و توصیه های ارائه شده ندارد. در بازار معاملات، بویژه بازار رمزارز شما مسئول هر گونه اقدامات خود می باشید.

سرمایه گذاری بلند مدت ( هولد) و علاقمندان سبد پورتفوی

اگر قصد دارید در بازار رمزارز سرمایه گذاری میانمدت و یا بلندمدت ( هولدر ) نمائید و یا قصد تشکیل سبد پورتفوی رمزارز دارید، محتوا و تحلیل های فوق مناسب شما نمی باشد و توصیه می شود با شماره 09123573940 ( مدیریت ) مشورت نمائید.